Контактные телефоны:

+38 (068) 109-21-02

 

 

 

 

logo

Як повинен працювати обслуговуючий персонал в ресторані?

Дуже багато в ресторанному бізнесі залежить від роботи обслуговуючого персоналу. Якщо правильно підібрати і грамотно навчити співробітників, Ваш ресторан буде лідером на ринку. Отже, почнемо.

Адміністратор, або метрдотель - це свого роду «обличчя» ресторану, дивлячись на якого можна відразу ж визначити рівень обслуговування в даному закладі. Метрдотель повинен контролювати роботу офіціантів, швейцарів, прибиральників, барменів, працівників буфету, а також контролювати дотримання правил внутрішнього розпорядку та правил обслуговування гостей.

Протягом усього робочого дня метрдотель повинен перебувати в залі ресторану для того, щоб контролювати підтримання чистоти і правильність сервірування столів.

Перед початком роботи метрдотель зобов'язаний проінструктувати персонал про порядок роботи в цей конкретний день, упевнитися в готовності персоналу до роботи, скласти графік виходу офіціантів. Також протягом дня метрдотель повинен спостерігати за правильністю відпустки готових страв і їх презентацією, бланки рахунків потрібно видавати під звіт, записувати їх номери і в кінці дня перевіряти реєстри та візувати їх для передачі в касу.

В кінці дня метрдотелю обов'язково потрібно простежити за прибиранням залу, здачею каси і вписати доручення для наступної зміни.

Рейтинг ресторану також залежить від кваліфікації офіціантів. Офіціант повинен приходити на роботу вчасно, своє робоче місце обов'язково тримати в чистоті, в точності слідувати правилам охорони праці, техніки безпеки, санітарії та особистої гігієни. Також офіціанти повинні дбайливо ставитися до майна ресторану, інвентарю та інших матеріальних цінностей. У разі пошкодження гостями поміркуй або предметів інтер'єру ресторану, офіціант має право вимагати від відвідувачів грошової компенсації. Всі ресторани в обов'язковому порядку попереджають про це всіх гостей.

Що категорично не має права робити офіціант? Перше, це йти із зали на тривалий час, не попередивши про це метрдотеля. Ні в якому разі не можна підсаджуватися до гостя за столик і тим більше приймати від нього частування. Також не варто офіціантові сидіти в залі, приймати їжу на очах у відвідувачів, збиратися з колегами в групку і обговорювати щось. Вважається поганим тоном, коли офіціант опирається ліктями на щось, приймаючи замовлення від гостя.

Мы рады будем видеть Вас по адресу:
67585 Украина, Одесская обл., Лиманский р-н
с.Вапнярка, ул.Степовая 1-б
Мини отель "Вулик"
тел.+38 (068) 109-21-02