Контактные телефоны:

+38 (068) 109-21-02

 

 

 

 

logo

Як можна залучити покупців?

Відкриваючи свій бізнес, у багатьох підприємців виникають питання про те, як залучити покупців. Для залучення потенційних клієнтів необов'язково звертатися за послугами до маркетологам.

Реклама - це перша думка, яка приходить на розум всім підприємцям-початківцям. Це є основним і найефективнішим способів залучення. Реклама для того і створена, щоб привертати увагу людей. Для початківців бізнесменів підійде інформаційна реклама та порівняльна. Мета першої - донесення до широких мас споживачів про появу нового магазина (кава, автосервісу і т.д.). Порівняльна реклама використовується для порівняння свого бізнесу з бізнесом конкурента. Наприклад, в нашому кафе «Апетит» ціни нижчі, ніж в інших. Або в нашому магазині «Модний одяг» асортимент більше, ніж в інших магазинах міста.

За формою реклама теж різниться. Як тільки новий бізнес стартував, часто дають рекламу по радіо, телебаченню, в інтернеті. Розклеювання оголошень і роздача листівок добре підійде, щоб залучити покупців. Також використовують зовнішню рекламу (різні вивіски, штендери, банери і т.д.). Поширюють інформацію з хорошими відгуками через знайомих.

Для залучення більшої кількості клієнтів можна йти на прості хитрощі. Наприклад, влаштувати знижку в день відкриття. Можна зацікавити досить багато людей. А якщо сервіс та обслуговування (якість товару) сподобається людям, вони будуть приходити знову і знову, паралельно поширюючи відгуки і радячи близьким зайти в ваш магазин.

Також добре діють акції. Наприклад, можна давати подарунки кожному 10, 50, 100 покупцеві. Це непогано мотивує людей частіше заходити в магазин за придбаннями. Ще часто розігруються купони і картки зі знижкою. Знижка по карті не сильно велика (по кишені сильно не вдарить). Зате люди будуть вашими постійними клієнтами.

Пам'ятайте про те, що залучити покупців не так вже й важко. Якщо все зробити правильно, то клієнти будуть. Набагато складніше втримати їх. Навіть в невеликих містах конкуренція серед бізнесменів велика. Якщо ваш бізнес не володіє унікальністю, то доведеться за клієнтів поборотися. Якщо у вашому магазині людям незатишно, їм не подобається обслуговування або якість товару, то вони просто ніколи більше не прийдуть. Ще можуть пустити негативні відгуки методом «сарафанного радіо». Ставтеся до клієнта, як до одного, щоб у нього було бажання купувати саме у вас. Також рекомендується частіше проводити акції, роздавати бонуси, знижки, подарунки і так далі.

Мы рады будем видеть Вас по адресу:
67585 Украина, Одесская обл., Лиманский р-н
с.Вапнярка, ул.Степовая 1-б
Мини отель "Вулик"
тел.+38 (068) 109-21-02